Obchodní podmínky Foodango.cz
OBSAH:
1. OBECNÁ USTANOVENÍ
2. DEFINICE
3. SLUŽBY POSKYTOVANÉ ELEKTRONICKY NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH A VÝBĚR
4. APLIKACE
5. OBJEDNÁVKA A PODMÍNKY SMLOUVY O PRODEJI PRODUKTU
6. ZMĚNA, POZASTAVENÍ REALIZACE A ODVOLÁNÍ
7. PLATBA
8. DORUČENÍ
9. REKLAMACE A NESOULAD SE SMLOUVOU
10. VĚRNOSTNÍ PROGRAM
11. SLEVOVÉ KÓDY
12. NEWSLETTER
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
§1 OBECNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto podmínky vymezují druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky prostřednictvím webových stránek Foodango (dále jen „webové stránky“) a mobilní aplikace Foodango (dále jen „aplikace“), podmínky poskytování služeb prostřednictvím webových stránek a aplikace, pravidla uzavírání smluv prostřednictvím webových stránek a aplikace, pravidla plnění těchto smluv, práva a povinnosti zákazníka, poskytovatele cateringu a společnosti.
2. Webové stránky dostupné na adrese https://foodango.cz provozuje Goodspeed sp. z o.o. se sídlem v Ołtarzewě (PSČ: 05-850) na ul. Poznańska 281A, Polská republika, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000369176, 13. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku u Okresního soudu pro hlavní město Varšava ve Varšavě, NIP: 5272640957, REGON: 142658123, dále jen „společnost“.
3. Podmínky jsou nepřetržitě dostupné na webových stránkách a v aplikaci. Lze je kdykoli zpřístupnit, reprodukovat a uložit si výtisk nebo na externí paměťové médium.
4. Pro používání webu je nutné splnit minimálně následující technické podmínky:
a) mít aktivní e-mailový účet;
b) mít elektronické zařízení umožňující připojení k internetu (počítač, notebook, tablet, chytrý telefon atd.);
c) webový prohlížeč nainstalovaný na zařízení uvedeném v bodě b výše – například Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari a další.
5. Pro používání aplikace je nutné používat mobilní telefon nebo tablet vybavený aktuální verzí operačního systému Android nebo iOS a aktuální verzí webového prohlížeče – například Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari či jiné, s přihlédnutím k ustanovením uvedeným v § 4 podmínek.
6. Webové stránky a aplikaci lze používat pouze způsobem, který je v souladu s jejich zamýšleným použitím, podmínkami, obecně platnými právními předpisy a zásadami společenského soužití. Zejména je zakázáno používat webové stránky a aplikaci k narušení jejich provozu, a to i používáním speciálního softwaru nebo zařízení, která narušují provoz IT systémů společnosti nebo jiných subjektů poskytujících takové služby společnosti, a která porušují obecně platné právní předpisy.
7. Během údržby nebo aktualizace webové stránky nebo aplikace může být přístup k webovým stránkám nebo aplikaci dočasně omezen nebo nemožný. Společnost vynaloží veškeré úsilí, aby zajistila, že k narušení docházelo co nejméně často a na co nejkratší dobu.
8. Klient může společnost kontaktovat pomocí následujících kontaktních údajů:
a) e-mailová adresa - info@foodango.cz
b) telefonní číslo – 22 5987067
c) korespondenční adresa – Goodspeed, ul. Poznańska 281A, 05-850 Ołtarzew, Polská republika s poznámkou FOODANGO
§2 DEFINICE
Následující slova v podmínkách je třeba číst podle definic uvedených níže:
a) Aplikace – vyhrazený software pro zákazníky, plně integrovaný s webem, provozovaný společností a distribuovaný pod obchodním názvem „Foodango“, dostupný prostřednictvím mobilních aplikací pro iOS a Android. Aplikace umožňuje zákazníkům procházet nabídky poskytovatelů cateringu, zadávat nebo měnit objednávky a prohlížet informace obsažené v jejich účtu;
b) Poskytovatel cateringu – subjekt nezávislý na společnosti, se kterým zákazník uzavře smlouvu o prodeji produktu prostřednictvím webové stránky nebo aplikace. Odpovídá za splnění objednávky a její doručení zákazníkovi;
c) Objednávkový formulář – formulář dostupný na webu nebo aplikaci umožňující zadání objednávky;
d) Zákazník - fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, jakož i právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům; právnická osoba;
e) Spotřebitel – fyzická osoba nakupující produkty od poskytovatele cateringu v souvislosti s činnostmi, které přímo nesouvisejí s její podnikatelskou nebo odbornou činností, jakož i fyzická osoba nakupující produkty od poskytovatele cateringu v souvislosti s činnostmi souvisejícími s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu uzavřené kupní smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá odbornou povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněného podle ustanovení o Centrálním obchodním rejstříku (Živnostenský rejstřík).
f) Účet – elektronický účet na webových stránkách; soubor zdrojů dostupných v IT systému společnosti, který shromažďuje údaje specifikované společností a informace o aktivitě zákazníka na webových stránkách, včetně informací o zadaných objednávkách a zakoupených produktech. Účet je identifikován individuální adresou elektronické pošty (e-mailová adresa) a heslem poskytnutým zákazníkem;
g) Newsletter – distribuční služba poskytovaná společností prostřednictvím e-mailu, která umožňuje zákazníkům automaticky dostávat od společnosti informace o nových produktech, nabídkách, aktualizacích, akcích, radách a tipech a kampaních organizovaných nebo doporučených společností;
h) Opakované platby – forma platby zákazníkem na základě uzavřené smlouvy o prodeji produktu, spočívající v cyklickém, automatickém účtování platební karty zákazníka (odepsání ceny/úplaty za objednanou službu z platební karty zákazníka), bez nutnosti uvádět číslo karty zákazníka při každé platbě;
i) Produkt – jeden produkt nebo určitý počet produktů, které si zákazník zakoupí od poskytovatele cateringu prostřednictvím webové stránky nebo aplikace. Konečná cena produktu závisí na počtu dnů, kdy jej poskytovatel cateringu dodáva, zvolených surovinách nebo doplňkových službách nabízených poskytovatelem cateringu.
j) Podmínky – podmínky webové stránky a její používání zákazníkem;
k) Podmínky poskytování služeb poskytovatele cateringu – podmínky poskytování služeb daného poskytovatele cateringu, jehož nabídka byla zveřejněna na webu nebo v aplikaci;
l) Webové stránky – webové stránky dostupné na internetové adrese https://foodango.cz
m) Smlouva o prodeji produktů – smlouva o prodeji produktu nebo produktů a jejich dodání, uzavřená na dálku zákazníkem s poskytovatelem cateringu prostřednictvím webové stránky nebo aplikace.
n) Objednávka – prohlášení o záměru podané zákazníkem prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách nebo v aplikaci, přímo směřující k uzavření smlouvy o prodeji produktu s poskytovatelem cateringu.
§3 SLUŽBY POSKYTOVANÉ ELEKTRONICKY NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH A VÝBĚR
1. Společnost umožňuje prostřednictvím webových stránek využívat elektronické služby, které jsou poskytovány bezplatně, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, s výhradou případných poruch nebo údržbových či aktualizačních prací na webových stránkách.
2. Na webových stránkách jsou poskytovány následující elektronické služby:
a) Účet;
b) Objednávkový formulář;
c) Newsletter.
3. Podmínky používání účtu:
a) abyste mohli začít používat účet, musíte:
i) vyplnit registrační formulář a nenechat místa označená * (hvězdičkou) prázdná;
ii) stisknout tlačítko "Registrovat";
iii) ověřit svůj účet kliknutím na ověřovací odkaz zaslaný na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři;
b) Zákazník je povinen uvádět v registračním formuláři pravdivé údaje a v případě jejich neaktuálnosti je aktualizovat.
4. Podmínky používání newsletteru s výhradou ustanovení § 11 podmínek:
a) pro přihlášení k odběru newsletteru a zahájení poskytování této služby klikněte na tlačítko „Přihlásit se k odběru“ v zákaznickém panelu na webových stránkách v části týkající se newsletteru.
5. Elektronické služby ve formě účtu a newsletteru jsou poskytovány na dobu neurčitou, bezplatně a nepřetržitě.
6. Zákazník má právo kdykoliv odstoupit od elektronických služeb poskytovaných společností. Zákazník může odstoupit zasláním příslušného prohlášení na adresu společnosti nebo e-mailovou adresu uvedenou v § 1.8 výše.
§5 OBJEDNÁVKA A PODMÍNKY SMLOUVY O PRODEJI PRODUKTU
1. Společnost zveřejňuje nabídky od poskytovatelů cateringu na webových stránkách nebo v aplikaci, a to v souladu s údaji poskytnutými společnosti poskytovateli cateringu.
2. Zákazník uzavírá smlouvu o prodeji produktu přímo s poskytovatelem cateringu. Poskytovatelé cateringu jsou externí subjekty a jsou na společnosti nezávislí.
3. Vzájemná práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy o prodeji produktů vyplývají z obsahu této smlouvy a podmínek poskytování služeb poskytovatele cateringu, se kterým zákazník uzavřel smlouvu o prodeji produktů. Přílohou těchto podmínek jsou podmínky poskytování služeb poskytovatele cateringu.
4. Společnost není smluvní stranou smlouvy o prodeji produktů uzavřené mezi zákazníkem a poskytovatelem cateringu. Tyto podmínky nedefinují práva a povinnosti mezi zákazníkem a poskytovatelem cateringu vyplývající ze smlouvy o prodeji produktu uzavřené prostřednictvím webové stránky nebo aplikace.
5. Objednávku může zadat zákazník, který má účet, nebo osoba, která účet nemá.
6. Podmínkou zadání objednávky je souhlas s těmito podmínkami, zásadami ochrany osobních údajů společnosti a podmínkami poskytování služeb poskytovatele cateringu.
7. Objednávka je zadána správným vyplněním a odesláním vyplněného objednávkového formuláře. Předmětem objednávky je produkt nebo produkty ve variantách zvolených zákazníkem.
8. Cenu objednávky zpřístupňuje společnost během celého procesu zadávání objednávky zákazníkem. Celková cena objednávky je viditelná v konečné fázi procesu zadávání objednávky, než zákazník objednávku odešle. Konečná cena objednávky zahrnuje cenu vybraných produktů, příslušnou DPH, příslušné slevy a náklady na doručení, pokud není poskytovatelem cateringu stanoveno jinak.
9. Pokud nebudou poskytnuty všechny potřebné údaje k přijetí objednávky, bude poskytovatel cateringu telefonicky nebo elektronicky kontaktovat zákazníka za účelem doplnění údajů.
10. Poté, co zákazník zadá objednávku, bude přesměrován, aby si vybral způsob platby a přešel na platební stránku, kde zaplatí za produkt. Zákazník zároveň obdrží e-mail s potvrzením objednávky na adresu, kterou uvedl.
11. Poté, co zákazník provede platbu za objednávku, obdrží potvrzení o zaplacení objednávky na jím uvedenou e-mailovou adresu.
12. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout realizaci objednávky poskytovatelem cateringu v případech uvedených v podmínkách poskytování služeb poskytovatele cateringu nebo v těchto případech:
a) chybné zadání objednávky, zejména nesprávným vyplněním objednávkového formuláře;
b) neúspěšné určení místa a termínu doručení objednávky;
c) nezaplacení ceny za objednávku zákazníkem;
d) porušení ustanovení podmínek ze strany zákazníka.
13. Ceny produktů zveřejněné na webových stránkách nebo v aplikaci jsou vyjádřeny v českých korunách (Kč) a jedná se o hrubé ceny.
14. Informace o průběhu plnění smlouvy o prodeji produktů poskytuje zákazníkovi poskytovatel cateringu. Kontakt s poskytovatel cateringu je možný pomocí informací uvedených na webových stránkách nebo v aplikaci a v potvrzení objednávky.
15. Poskytovatelé cateringu na webových stránkách a v aplikaci poskytují podrobné informace o nabízených jídlech, dietách, jejich složení, nutriční hodnotě, potravinových alergenech, které mohou být obsaženy v objednaném jídle a potravinových alergenech ve stopovém množství, které může být v objednaném jídle obsaženy.
16. Obrázky produktů vložené na web nebo aplikaci jsou pouze ilustrační. Vzhled dodaného produktu se může lišit od ilustračních obrázků prezentovaných poskytovatelem cateringu na webových stránkách nebo v aplikaci.
17. Zákazník nakupující služby v rámci své podnikatelské činnosti, aby mohl obdržet fakturu s DPH obsahující daňové identifikační číslo zákazníka, je povinen toto číslo uvést během procesu zadávání objednávky nebo doplnit svůj účet tímto číslem a zaškrtnout příslušné políčko během procesu zadávání objednávky.
18. Zákazník souhlasí s tím, aby poskytovatel cateringu v souladu s českým zákonem o DPH (zákon č. 235/2004 Sb., o DPH) elektronicky vystavil a zaslal fakturu s DPH na e-mailovou adresu zákazníka.
§6 ZMĚNA, POZASTAVENÍ REALIZACE A ODVOLÁNÍ
1. Změny objednávky i zrušení objednávky jsou možné za podmínek popsaných v podmínkách poskytování služeb poskytovatele cateringu.
2. Odstoupit od smlouvy o prodeji produktů je možné za podmínek popsaných v podmínkách poskytování služeb poskytovatele cateringu, pokud takové právo nebylo poskytovatelem cateringu vyloučeno s ohledem na povahu produktů.
3. V případě změn, zrušení nebo odstoupení od objednávky vrátí poskytovatel cateringu zákazníkem uhrazenou platbu za produkt v souladu s podmínkami stanovenými v podmínkách poskytování služeb poskytovatele cateringu.
§7 PLATBA
1. Platba za objednávku je možná pomocí platebních metod dostupných na webových stránkách nebo v aplikaci.
2. Zákazník je povinen uhradit objednávku ihned po potvrzení objednávky. Nezaplacení objednávky bude znamenat zrušení objednávky.
3. Za den platby se považuje den připsání platby na bankovní účet poskytovatele cateringu, pokud provozovatel platebního systému dostupného na webových stránkách předem neinformuje zákazníka a poskytovatele cateringu o účinném převodu peněžních prostředků za službu.
4. Aby zákazník mohl využívat opakované platby, musí mít zákazník účet a platební kartu.
5. Souhlasem s opakovanými platbami zákazník souhlasí s tím, aby platební karta uvedená zákazníkem byla účtována operátorem plateb uvedeným na webových stránkách.
6. Opakované platby budou účtovány z platební karty zákazníka ve výši odpovídající hodnotě objednávky k příslušnému datu dodání. Frekvence opakovaných plateb je uvedena v objednávkovém formuláři.
7. Opakované platby zanikají na konci období, na které byly zákazníkem zadány objednávky.
8. K opakovanému pokusu o stažení platby z platební karty může dojít maximálně jednou denně, pokud je původní platba zrušena nebo neautorizována. Poskytovatel cateringu bude zákazníka kontaktovat, aby mu vysvětlil důvody.
9. Zákazník se může kdykoli z opakovaných plateb odhlásit. To lze provést zrušením zaškrtnutí příslušného políčka v nastavení účtu nebo zasláním prohlášení v tomto smyslu na e-mailovou adresu poskytovatele cateringu. Poskytovatel cateringu souhlasí s okamžitým přijetím takového prohlášení v souladu s pracovními hodinami a dny poskytovatele cateringu.
10. Opakované platby, u kterých se zákazník odhlásil, vyprší na konci poslední služby zaplacené v rámci opakovaných plateb.
11. Poskytovatel cateringu se zavazuje neprodleně informovat zákazníka o jakýchkoli změnách podmínek pro vybírání opakovaných plateb.
§8 DORUČENÍ
1. Jídla jsou doručována dle pravidel stanovených v obchodních podmínkách poskytovatele cateringu. Obecně platí, že jídla by měla být dodávána v těsně uzavřených nádobách, označených štítkem s informacemi o druhu jídla, složení, datu spotřeby a podmínkách skladování.
2. Dodávka produktů se provádí pouze v oblasti dodání uvedené v obchodních podmínkách poskytování služeb daného poskytovatele cateringu.
3. Před uzavřením smlouvy o prodeji produktů si zákazník musí ověřit, zda se jeho dodací adresa nachází v oblasti dodání daného poskytovatele cateringu.
4. Náklady na dodání jsou zahrnuty v ceně smlouvy o prodeji produktů, pokud poskytovatel cateringu neuvede jinak.
5. Termíny dodání produktů si určuje každý poskytovatel cateringu individuálně a zákazník je o nich informován ve fázi zadávání objednávky.
6. Společnost upozorňuje, že v období prázdnin může dojít ke změně přijímání objednávek poskytovateli cateringu a jejich doručování, o čemž bude zákazník společností nebo poskytovatelem cateringu informován elektronicky nebo telefonicky.
7. V případě mimořádných situací mimo kontrolu poskytovatelů cateringu nebo společnosti a nevyplývajících z jejich zavinění, zejména, nikoli však výlučně, špatných povětrnostních podmínek, rozhodnutí státních útvarů, stavů nouze, stavů živelní pohromy, stávek, ozbrojených útoků a jiných situací způsobujících potíže nebo bránících dodání, společnost neodpovídá za to, že poskytovatel cateringu nedodá produkty zákazníkovi.
§9 REKLAMACE A NESOULAD SE SMLOUVOU
1. V případě nedodržení objednávky nebo způsobu jejího provedení je zákazník oprávněn uplatnit reklamaci.
2. Reklamaci je třeba podat přímo poskytovateli cateringu, se kterým zákazník uzavřel smlouvu o prodeji produktů, s využitím údajů poskytovatele cateringu uvedených v objednávce a v souladu s pravidly stanovenými v obchodních podmínkách poskytování služeb poskytovatele cateringu.
3. Společnost není smluvní stranou smlouvy o prodeji produktů, a proto nemůže přijímat ani posuzovat reklamace podané zákazníky.
4. Společnost informuje zákazníka, který je spotřebitelem, jakož i fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, když z obsahu smlouvy vyplývá, že pro něj nemá odborný charakter, o možnosti využití mimosoudních prostředků řešení reklamací, a to i tím, že zákazník podá po skončení reklamačního řízení žádost o zahájení zprostředkování nebo žádost o projednání případu rozhodčím soudem – žádost si lze stáhnout z webové stránky https://www.coi.cz.
Kontaktní adresy jednotlivých inspektorátů (ústředního a sedmi krajských) jsou uvedeny na webových stránkách úřadu: https://www.coi.cz/.
§10 SLEVOVÉ KÓDY
1. Společnost může zákazníkům vydávat slevové kódy. K jejich použití je nutná aktivace.
2. Dárkový kód může použít pouze zákazník, není-li uvedeno jinak.
3. Slevové kódy jsou pro jednorázové nebo vícenásobné použití. Každý kód je individuálně specifikován pro zákazníka a společnost výslovně určí, zda jej lze použít jednou nebo vícekrát. Přiznané slevové kódy nelze kombinovat s jinými kódy, pokud není uvedeno jinak.
4. Po uzavření smlouvy o prodeji produktu není možné navýšit hodnotu použitého slevového kódu.
5. Pokud je hodnota uděleného slevového kódu nižší než hodnota objednávky, rozdíl se nevrací a nelze jej následně uplatnit.
6. Pro aktivaci slevového kódu musí zákazník zadat kód do pole slevový kód při zadávání objednávky. Po zadání slevového kódu a potvrzení jeho použití tlačítkem „Přidat“ se sleva ve výši hodnoty slevového kódu uplatní na cenu objednávky.
7. Každý slevový kód může mít konkrétní datum vypršení platnosti. Společnost uvede informaci o datu expirace daného slevového kódu v podmínkách dané akce, ke které se slevový kód váže, v popisu slevového kódu nebo v informacích poskytnutých v souvislosti s vystavením slevového kódu.
8. Pokud zákazník odstoupí od objednávky, u které byl použit slevový kód, bude zákazníkovi vrácena cena za produkt snížená o slevu poskytnutou na základě slevového kódu.
§11 NEWSLETTER
1. Služba je poskytována prostřednictvím e-mailu, a to prostřednictvím necyklického zasílání informací společností ve formě e-mailových zpráv na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem.
2. Služba newsletter je poskytována zdarma po dobu neurčitou, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
3. V e-mailových zprávách zasílaných zákazníkovi společnost zákazníkovi poskytuje aktuální informace, včetně obchodních, marketingových a vzdělávacích, a může zákazníka také informovat o speciálních obchodních akcích nebo slevových kódech pro předplatitele služby.
4. Příjem informací od společnosti prostřednictvím newsletteru vyžaduje výslovný souhlas zákazníka zaškrtnutím příslušného políčka. Poskytnutí emailové adresy pro tento účel je považováno za souhlas zákazníka se zasíláním obchodních informací v souladu s ustanoveními zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování elektronických služeb.
5. Zákazník může v profilu účtu nebo při zadávání objednávky souhlasit se zasíláním obchodních informací od vybraných poskytovatelů cateringu ve formě newsletteru.
6. Služba newsletter je poskytována až do zrušení zákazníkem. Zákazník se může kdykoli odhlásit z odběru newsletteru společnosti a v případě poskytovatelů cateringu od doby uvedené v podmínkách poskytování služeb poskytovatelů cateringu nebo od doby uvedené v jejich podmínkách pro newsletter.
7. Správcem osobních údajů poskytnutých zákazníkem v souvislosti se souhlasem s poskytováním služby newsletter je odesílatel newsletteru – společnost nebo daný poskytovatel cateringu.
§12 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Společnost je správcem osobních údajů zpracovávaných na webových stránkách v souvislosti s plněním obchodních podmínek a poskytováním služeb. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány pro účely, v rozsahu a na základě zásad uvedených v zásadách ochrany osobních údajů webových stránek – https://foodango.cz
2. Zákazník přijetím obchodních podmínek potvrzuje, že se seznámil s pravidly zpracování osobních údajů v souladu se zásadami ochrany osobních údajů uvedenými v odstavci 1 výše. Je-li vyžadován souhlas se zpracováním osobních údajů, bude tento souhlas od zákazníka získán bez ohledu na další souhlasy a prohlášení.
3. Společnost si vyhrazuje právo na změnu obsahu obchodních podmínek, zejména v případě:
a) změny stávajících nebo zavedení nových ustanovení obecně závazných právních předpisů, které mají přímý dopad na obsah obchodních podmínek;
b) vydání správního rozhodnutí nebo soudního rozhodnutí, které má za následek nutnost změny obsahu obchodních podmínek;
c) potřeba přizpůsobit obsah obchodních podmínek a společnosti podmínkám trhu souvisejícím s technickým a IT pokrokem;
d) jiné důležité důvody.
4. Dojde-li ke změnám obchodních podmínek, společnost zveřejní konsolidované znění obchodních podmínek na webových stránkách. Jakékoli změny obchodních podmínek nabudou účinnosti 14 dnů ode dne zveřejnění nových obchodních podmínek na webových stránkách. Dále bude společnost zákazníka informovat 14 dní před účinností nových obchodních podmínek o jejich změnách prostřednictvím e-mailu obsahujícího odkaz na změněné obchodní podmínky zaslaného na e-mailovou adresu přiřazenou k zákaznickému účtu. Neakceptuje-li zákazník nové obchodní podmínky, je povinen to oznámit společnosti, což bude mít za následek ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb.
5. Práva k webovým stránkám, včetně autorských práv, práv duševního vlastnictví, zejména jejich názvu, internetové domény, internetových stránek, formulářů a log, jsou majetkem společnosti. Zákazníkům je zakázáno bez předchozího písemného souhlasu společnosti používat jakékoli grafické prvky, rozvržení nebo složení webových stránek nebo jakákoli jiná práva duševního a průmyslového vlastnictví, zejména kopírovat, reprodukovat nebo používat jakékoli fotografie patřící společnosti.
6. Případné spory, které mohou vzniknout v souvislosti s těmito obchodními podmínkami, budou ve vztahu ke spotřebiteli řešeny soudem příslušným podle práva České republiky a práva Evropské unie podle místa bydliště spotřebitele a ve vztahu k ostatním zákazníkům, kteří nejsou spotřebiteli, budou řešeny soudem příslušným podle sídla společnosti.
7. V záležitostech neupravených těmito obchodními podmínkami se použijí příslušná ustanovení obecně platného polského práva. Volba polského práva však nezbavuje spotřebitele jejich práv vyplývajících z kogentních ustanovení českého práva nebo práva země jejich trvalého pobytu.